Thursday, 9 April 2015

Διατροφικές Συμβουλές για το Πάσχα


Διανύουμε τη Μεγάλη Εβδομάδα και ο νους μας τρέχει ήδη στο Πασχαλινό Τραπέζι.
Γιορτινά εδέσματα, κλασική μαγειρίτσα, αρνί ή κατσίκι και όλα κομμάτια της παράδοσης μας.

Ωστόσο, θα πρέπει να φάμε με σύνεση μιας και η αυξημένη περιεκτικότητα του πασχαλινού τραπεζιού σε θερμίδες, λιπαρά και χοληστερόλη μπορεί να επιβαρύνει την υγεία μας. Επιπλέον, πιθανές ενοχλήσεις και δυσπεψία είναι κάτι που πολλοί από εμάς θα νιώσουμε, καθώς οι παραδοσιακές τροφές μπορούν να βαρύνουμε το στομάχι αρκετά και ιδιαίτερα μετά τη νηστεία της σαρακοστής.


Himalaya gasex
Απαλλάσσει από “φουσκώματα” & δυσπεψία.


Ο γενικός κανόνας είναι να περιορίσουμε στο ελάχιστο φαγητά με κορεσμένα λιπαρά.
Εμείς συγκεντρώσαμε τα “Top Tips” για να βοηθήσετε επιπλέον τον οργανισμό σας:


•         Καταναλώστε το κρέας χωρίς την πέτσα και αφαιρέστε το ορατό λίπος.
•         Προτιμήστε το κατσίκι, που έχει λιγότερο λίπος από το αρνί.
•         Συνοδεύετε το γεύμα πάντα με σαλάτα. Οι φυτικές ίνες των λαχανικών εμποδίζουν την
          απορρόφηση ποσοστού της χοληστερίνης από τον οργανισμό μας.
•         Στο μαγείρεμα χρησιμοποιήστε ποικιλία από λάδια, όπως ηλιέλαιο, ελαιόλαδο, σησαμέλαιο
          και φοινικέλαιο σε λογικές κάθε φορά ποσότητες.
•         Επιλέξτε ψωμί και ρύζι ολική άλεσης
•         Αποφύγετε τα πολλά (πολλά) γλυκά


Επειδή όμως, το να γνωρίζουμε τι μας προσφέρει κάθε μερίδα είναι εξίσου σημαντικό, δείτε παρακάτω τον πίνακα με τις ενδεικτικές τιμές για τις θερμίδες, το λίπος και τη χοληστερίνη κάθε πιάτου:


Πηγή: Vita.gr



«Παν μέτρον άριστον», λοιπόν!
Με μερικές απλές αλλαγές στο γιορτινό μας τραπέζι και κάποιες «υποχωρίσεις» στις διατροφικές μας συνήθειες μπορούμε να απολαύσουμε αυτές τις γιορτές πιο ξένοιαστοι. Φτάνει, βέβαια, μετά να ακολουθηθεί ένα ισορροπημένο και ενισχυμένο διαιτολόγιο, ιδανικό για τη σταθεροποίηση και αντιμετώπιση της χοληστερίνης.



GrandPharmacy.gr


No comments:

Post a Comment